Müthiş Grup

Ben 33 yaşında ticaretle ugraşan biriyim sürekli nete takılırım bir gün nette dolaşırken fatoş isminde bir bayan bana mesaj attı tanıştık konuşmaya başladık oysa yazan eşi mehmet beymiş beni günlerce fatoş diye oyaladı ve telefon verdi konuştuk arayan gerçekten bayandı ama ben evli çift olduklarını bilmiyordum aradan biraz daha zaman geçince gerçekleri söylediler ve bana böyle bir ilişki istermsin çiftle dediler ve benim gerçekten fantazimdi çok heyacanlandım sonra bir gün beni davet ettiler ben gittim buluşmak istedikleri yere ama gelen olmadı ve teli kapattılar öok canım sıkıldı ve daha sonra beni tekrar aradıklarında işlerinin çıktığını söylediler inanmadım aslında güvenmiyorlardı bana aradan 1 ay zaman geçince tekrar gel dediler ben inanmadan tekrar gittim bu sefer mehmet bey geldi beni aldı arabayla evlerine gittik kapıyı fatoş açtı muhteşem bir kadındı çok güzel hazırlanmıştı yemekler yendi içkilerimizi bir tarafdan içiyor bir tarafdan sohbet ediyoruz. sonra fatoş kalktı gitti mehmet ebyle ben kaldım mehmet bey benim sikime elini attı şaşırıdm bisex miş benimki çıkardı yalamaya başladı şaırıdım ne yapacagımı bilmiyordum sonra yaladıktan sonra içine koydu ve kalktı oda gitti birazdan ikiside geldi fatoş hanım çok güzeldi gecelikle geldi loş ışıkta muhteşemdi sonra onu ortaya aldık ve yalamaya başladık aramızda inliyordu arkasında ben önünde eşi sonra yavaşca yataga yatırdık eşim amını yalamaya başladı ben agzına verdim benimkini yalıyordu ama kadın çıldıracaktı neredeyse sonra bana gel dedi eşi gir fatoşa çok sertti açtım bacakalrımı sertce girdim içine sonuna kadar bir bagırdı bu arada eşi gögüslerini yalıyordu sonra mehmet geldi benimkini fatoşun amından çıkardı yaladı tekrar içine koydu çıldıracaktım süreklii ikimizkini yalıyordu içindeyken patlamak üzereydimki fatoş bagıra bagıra boşaldı bende çekerek göbegine fışkırmaya başladım çok harika olmuştu sonra uzandım biraz fatoş kucagma yattı mehmet bey benimkini yalamaya başladı aslında hoşumada gidiyordu sonra fatoş kalktı ikisi bir sikimi yalamaya başladı benimki tekrar çok sert oldu sonra fatoşa mehmet girdi kucagına oturdu bende arkaya dayadım fatoşu tost yapacaktık biraz krem istedi arkayı kremledim ve mehmet öndeyken ben arkaya girdim olmaz böyle bir şey sanki iki tane yarrak içinde birbirine degiyordu fatoş bagırıyordu ben agzını kapatıyordum apartman duyacak diye fatoş patlamaya başladı bende arka deligine boşaldım sabah kadar yapmadığımız bir şey kalmadı sonra 4-5 kez daha aynı şeyleri yaşadık çok güzel bir çiftti ama mehmet bey ap dı oda seviyordu sik yalamayı ama çok güzel geceler yaşadık üçümüz bazı gecelerde mehmet bey uyuyr ben fatoşla sabahlara kadar sex yapıyordum aam şimdi malesef yoklar

Bir Cevap Yazın

