Halamın Kızı Zuhal

Ben 15 yasında bır gencım benım össseye hazırlanan bır hala kızım var bu halamlar koyde oturdukları ıcın ara sıra halamın kızı zuhal bizde kalır ve benım yattıgım odada kalır bende gecelerı uykusu cok genıs oldugundan onun yanına gıdıp amını gotunu goguslerını oksarım bazen benım sıkı cıkartıp azına verırım ama o uyanmaz bırgun azmısıtım ve onu sıkmeye karar verdım lık once ben soyundum 31 cektım sonra halamın kızını kıyafetlerını cıkartırken uyandı bende hemen azını sıkıca tutudum ve senı bugun sıkecem dedım oda ahayır felan dedı ama ben benım 18 lıgı cıkartıp halamın kızının kılodunu cıkarttım ve gırmıyordu halamın kızına yala dedım oda yaladı bende gotunu yaladım ve sokmaya basladım en 30 dakka kadar sıkdıkten sonra bosalsdık ben 5 dakka dınlendım halmın kızı bakıre oldugu icın amını sıkmedım o gun evlenınce de amını sıkecem

Bir Cevap Yazın

