Ablamı Domaltarak

adım hakan 18 yaşındayım herneyse hemen konuya geceyim 23 yaşında ablam var.180 bolların da.75kg fizigi mikenmel bir kızdı biz evde 4 kişi kalırız annem babam ve ben ve ablam ablam sex kızdı göyüsleri 90 füze gibiydi ona cok hastaydım hep sikmek isterdim.hep ablamı yıkanırken izlerdim amı görürdüm ve 31 cekerdim.bir gün annem. babam evde yoktu.ablam banyoya girdi

bende seyrediyordum yıkanıyo sanıyordum.ve kapını deliginde gözekliyordum soyuyordu tangası cıkrmak üzereydi ve tlf num caldı hemen kapı acdı ce 20 cm yarragı görünce şaşırdı 31 cekiyordum ve seni sapık dedi bana ve beni banyoya aldı.kendisini spymamı istedi.ben dudaklarına yapştım tıpkı vatosgi emiyordu.onu cırıl cıplak soydum bende cırıl cıplaktım yalıyordum onu füze gibi göyüleri önümdeydi yalamaya başladım ve aşşagıya dogru eyildim onun zevk suları bacaklarının arasında akıyordu. yalamaya başladım.dilimi içenekadar sokuyordum abalam inliyordu barcala beni diyordu evde kimse olmadıgı icin cırıl cıplak kucaklayarak annemlerin yatak odasına götürdüm ve benimkini azına almaya başladı dehşet emiyordu ve sıra domaltmaya gecdi a ve domalmasını söledim ama kabul etmedi bende sokmucagı söledim sadece gezdircem delig,ndedidim kapul etti ve domaldı amının deliginde gezdiriyordum çok azdı ve kızlıgım sana kuban olsun dedi bende bende bir hamleyle yüklemdi ahhhh diye bagırdi oldu sandım ve gidip gellirken bagırıyordu elimlede götünü tıokatlıyordunm gidip gelirken boşvaltım eve ayaga kaldırdım ve azına oşaldım hepsini yuttu.ve yorulmuştım yanyana cırıl cıplak uzanıyordum ve benim yarram yine kalktı ve agzına aldı yalamaya başladı ve bende sırt üstü yatıdım ve bacaklarını kaldırdım amına koktum ablam zevkten ucuyordu ve gitgel yapıyordum ben götünü sikmek istiyordum ve götünden sikelk istiyorum dedi ve kapul etmedi olmaz olmaz dedi ben zorlan domatım ve vazelin aldım ve götünün deligine srdüm kapasını sokmaya başladım girimiyordu ablamındı canı cok acıyordu ve yavaşca sokmaya başlıyordum ablam ahhhh oyy diye bagırıyordu ve hepsini soktum gitgel yapıyordum ve götünün deligine boşadım.ve o gün ablamla 3 saat sikiştik ve hergünde onu domatırak sikiyorum.

Bir Cevap Yazın

