Komşuda sabahlamak

Yolda yürüyordum bir an evvel eve varmak ve ısınmak istiyordum.Eve vardığımda evde ışıkların yanmadığını gördüm.Evimiz iki katlı ama müstakil bir evdi.Yani sadece biz oturuyorduk.Normalde evde kardeşim olmalıydı.Diğerleri bu hafta gezmeye gitmişlerdi sanıyorum bayram sonrası idi.Evin kapısını çaldım.Kimse açmadı.Anahtarımı da almamıştım.Hayret kimse yok.Hızlı düşündüm ve de telefon etsem dedim telefonu yok.Evi aradım açan olmadı.Şaştım kaldım.Başına bir ey gelmemiştir diye temenni ederken aklıma komşuya da bir sorayım fikri geldi.Komşumuzun da evi müstakil ve iki tam bir yarım kat tan oluşuyordu.Kapıyı çaldım.Küçük bir erkek çocuk camdan dışarı baktı.Onu tanımamıştım.Galiba misafir gelmiş dedim.Neyse komşum bankacı.Karısı da bankacı.Kız kardeşi de liseyi bitirmiş sınavlara hazırlanıyor ama bu onun kimbilir kaçıncı senesi.Yani müzmin üniversite kazanamama hastası.Ha bire ders çalışıyor.
Kardeşin burada dedi.selam verdim hal hatır ettim.eve gelsin kardeşim dedim.Onlar arkadaslarıile toplanmışlar oyun ve eğlence yapıyorlar dedi.Bu arada kardeşim daha 9 yaşında olduğundan Cuma akşamları izin veriyorum ona ders çalışsın diye.Bende muzmin bekar yaş 28.Sen açsındır evde kimse de yok dedi gel yemek ye bolca yemek var.dedi.Aslında açtım ama karizma gereği sağol dedim ben evde daha rahat ederim dedim.Eve getireyim deyince iş sakata biniyor diye peki bir çorba içerim dedim ve evlerine girdim.Pek Tv de izlemem ama v de baktım cennetin kırallığı filmi başlayacğını biliyorum.Yemek yedim azıcık atıştırdım.Maksat kaytarmak.Aklımda da hiç mi hiç cinsellik gelmiyor.Teşekkür ettim kalkayım dedim anahtarı aldım.Daha kahve yaptım sana dedi.Haydaaa.Eh evde de de kimse yok film de başlamasına daha var.Peki dedim.Kahveyi de içtim.Tam kalkacağım bana bir soru sordu.

Bu yıl ki tercihlerimi sen yaparmısın dedi.Bende olur dedim.Tam çıkacağım film başladı.Bizdeki televizyon da biraz eski.Bunlarda da plazma var.Dedim beni oyaladın şimdi film de başladı.Sen bana bir kahve daha yap dedim ve oturdum eve.İzlemeye başladık.Kahveleri içtik.Arada bir beni kesiyorda benden cesaret alamıyor. Kalça iyice bana dokundu.Dedim ki bizi böyle görseler ne derler dedim.Bilmem dedi.Ama bildiğim bişi var çok üşüdüm dedi.Bende şefkat anlamında ellerimi omzuna attım ve hadi ısıtayım dedim.Hemen sokuldu.Belime sarıldı ve başını da hafif yasladı.Şimdi ben ne yapayım.Varmı bunda bir günahım komşu.Eh sarıldıkça sarıldık derken benim elim yüzüne falan okşama lar yapmaya başladı.Sakın yanlış anlamayın şefkat sadece .Bir ara elimi omzuna koydum alim uzun geldi.Göğüslerine dokundum.Olsun der gibi hiç aldırmadı.Yahu dedim buraya kadar girmiş eh azıcık devam eydim bakalım ne diyecek.Devam ettim.Önce parmağımın ucu ile hafif dokundum.Bir daha bir daha hafif kıpırdadı ama isteksiz değildi sanki.Sonra ellerimi omzundan aşağı kollarının yanıan gelecek şekilde yan tuttum.Koltuğunun altından memelere dokunuyordum:Hafif oynamalar derken gene cevap olumsuz değil.Tam bir şey derse derken bacağımda elini hissettim.Sanki kıyamet koptu.Heyecan ban de hat safhada. Hafif oynattım bacağımı o da masaj yapar gibi şefkatle bacağımı okşadı sanki.Bu şefkate ihityacım var devam et diyecektim ama yemedi aklım.Derken kalçasına dokundum ona da tıs yok.Bir ara bana döndü döner dönmez gayrı ihtiyari dudaklarında n hafifçe öptüm.Bakışrık bir daha bir daha derken dudaklar kavuştu ve biz adeta uçar gibi öpüşüyorduk.Sanki yıllardır bu anı bekliyormuş gibiydik.Sonra birbirimize döndük sanki o İngiliz ben Fransız hiç konuşmuyorduk.Sadece öpüşüyorduk.Defalarca öpüştük.Hafiften göğüslerni elledim ateş gibiydi.Sonra saçlarını jkarıştırdım.Yanağıan hafiften iki tokat attım tamamen şakaydı e cilveleşiyorduk.Parmağımı iki göğüsün arasına soktum ve bir sağ memişe bir sol emişe dedğdim .Açta göreyim dedim yavaşca o da senaç dedi.Bir tokat daha vurdum hafifçe.Bu şiddet değil ha tamamen aşketme.aç dedim ahaffiçe açtı arkanı dön dedim döndü.Ara sıra bakıyordu dönme dedimarkadan göğüslerine masaj yaptım.Yavaş yavaş düğmelerini çıkarttım.Sonra gönmleği çıkarttım.Hiç aklıma bankacılar gelmiyordu.Birden kapı vuruldu.Telaş ettim.Hemen ayakkabılarımı aldı kendi odasına gönderdi beni sakın açma dedi ben gelince seslnirim şarkı söyleyerek.Aklım başımdan gittiKardeşim uyuyor.Ben yabancı bir odadayım.Neyse kalbim duracak gibi oldu ama bu kızın odasına girmezler dedim aklıam öyle geldi.Gene de kapının arkasında bir yerde durayım fikri cazip geldi.Durdum.On dakika yirmi dakika derken elaman geldi şarkı söyleyerek.Ben yatıyorum abla dedi.O da tamam yat dedi.İyi de ben ne yapacaktım.Kapıyı arkadan kilitledi.Bana bir eniştesini pijamasını getirdi çaktırmadan giydim başka şansım yoktu.Yattık ama banim aklım hala onlarda.Aldırma onlar az sonra faaliyete başlar dedi.Nasıl dedim:Olar her Cuma akşamı muhakkak çiftleşirler bende dinlerim dedi.Haydaaa.ERotk film izler gbi sanki.Bizde başladık film çevirmeye.Önce iyi bir yalaştık.O beni yaladı bende onu yaladım.Galiba ben daha fazla yaladım gibi.Onu beceremezdim kızdı nihayet.Her türlü badanalama muhabbetimiz oldu.Ama bir 69 yaptık ki dillere destan.Bu gece sabaha kadar böyle geçti bir ara dalmışım bir de baktım sabah olmuş ee ne yapacağım ben şimdi.?Kalakaldım evde mahsur.Eleman geldi dedi ki ablamla eniştem gittiler mesai varmış.Hay ben senin ablanı da seveyim enişteni de sabah postamızı da zevkle yaptık kardeşim de uyumaya devam edince gel keyfim gel.Öğlende çıktım evden valla.Neyse bu gece stresli ama bir o kadar da manalı geçti.Bu günün anlam ve önemini de ara sıra yad ediyoruz komşu kızımla.Ben komşu olmayı pek sevmem.Nedendir bilinmez bir arkadaşımın teyzesi şöyle dedişti.Hata yapmaya başlarsan kapı komşundan başlama şehrin diğer ucuna git derdi.Ben hata yaptım komşudan başladım.Öyle her bulduğumla da yatmıyorum.Adam gibi sevişecek asil arkadaşlar beni bulur bede onlara çok yakınım zaten.Bekaret bozma fantezim yok bekarları idare ediyorum ama biraz temiz ve titiz olanlar tabi.

Bir Cevap Yazın

