Doyumsuz anlar

Roman mahallesindeki 10 gün önceki meryemle olan ateşli sevişmemizi yazmıştım.buranın pazarı pazartesi günleri olur.pazaryerinde meryemle yanında amcasının kızı olan pınarla beni
Çaybahçesinde otururken görünce hemen yanıma geldiler.hemen yanındaki kim deyince oda bana amcamın kızı pınar diyerek tanıştırdılar birlikte masa ya oturdular.daha oturur oturmaz bana nerdesin niye gelmedin diye söylenmeye başladı.kaç gündür gelirsin diye yolunu gözler oldum hatta kocama bile mahalleye gelip gelmediğini sordum . deyince ben iyice şaşırdım neden kız ne oldu bu kadar beni merak ettin ki hayrola deyince bana sesli olarak çıkışmaya başladı bide soruyor, o zaman beni ne hale soktun neler yaşattın,diyerek pınarın yanında anlatmaya başlayınca susturmaya çalıştım dur kız burada bağırmanın ne sırası nede yeri tamam konuşuruz dur başka bir yere gidelim diyerek oradan kalktık onları daha rahat konuşacağımız devamlı takıldığım bir kafeye götürdüm hemen baş başa olabileceğimiz kafenin üst katına çıkardım arkadaşa da buraya kimseyi alma dedim ve oky aldım arkadaştan ve çıktık yukarı oturur oturmaz buraya bizden başka gelmez deyince pınarın yanında daha ne olduğunu anlamadan dudaklarıma yapıştı dur kız yalnız değiliz değince olsun o yabancı değil desene çekinerek masaya oturttum.üçümüz baş başa oturduk anlat bakalım ya sana ne haller oldu böyle der demez .bana çıkıştı sen neden bir daha gelmedin yolunu gözler oldum beni kudurttun o gece sabaha kadar benim her yerimi morartırcasına kadar seviş sonra ne oldu de MERYEM anlattıkça ben iyice kızarmaya başladım yanımızda pınarın olmasından çekiniyordum derken pınarın kim olduğunu sorunca oda bana amcamın kızı benimde her şeyimi bilir benim dert ortağım sırdaşım merak etme ondan sır çıkmaz. pınarın da evli olduğunu kocasının 4 ay önce askere gittiğini yalnız olduğu için beraber takılırız dertleşiriz diyerek bana anlatmaya çalışıyordu yanıma iyice sokularak bacaklarımı okşuyor nerede ise kucağıma oturacak izin versem, başladık sohbete beni çok özlediğini neden gelmediğimi falan soruyor hafta sonu hrp beraber denize gideceklermiş benim de onlarla gelme mi istedi bende zamanı gelsin düşünürüz dedim arada sırada bacaklarımı okşarken de sikime elini atıyor okşamaya çalışıyor ama yanımızda pınar var diye de ben çekiniyorum neredeyse içime düşecek bulunduğumuz yere de kimsenin gelmeyeceğini bildiği için benden daha rahat hareket ediyor pınarın yanında olmamız onun için daha da rahat hareket ediyor ama ben çekindikçe ne yoksa beni artık istemiyor musun diyerek istem ediyor da bu seferde ben istemez miyim Meryem o gece senin için sabaha kadar ne hale geldim senden nasıl vaz geçerim ama seninle bir daha orada birlikte olamam anla beni yakalanırız sonra başka yerde baş başa oluruz çarşıya çıktığında buluşalım deyince ee nerede olacak ,bende yer bulurum sorun değil sen yeter ki çarşıya çıkınca haberim olsun.bak bizim 2 saat liğine izin aldık nereye gideceğiz söyle iyice şaşırmaya başladım kız sen iyice kudurmuşsun şimdimi gidelim evet bak fazla zamanım yok zaten deyince ama pınar ne olacak dedim,pınarda ben pazarın alt tarafında akrabalar var oraya giderim sizde ne yapacaksanız yapın beni cepten arayın diyerek anlaştık az bekleyin anahtar işini halledeyim diyerek bekar olan bir arkadasım var verirse alayım diyerek hemen onu aradım ve durumu anlattım oda gel al deyince onlara burada 10 dakika oturun ben geliyorum diyerek onlara kahve söyledim giderken baktım iki si baş başa vermiş gülüşüyorlardı çabuk gel bekletme bizi aşkım diyordu MERYE M acele bir şekilde arkadaştan anahtarı alarak yanlarına geldim kahvelerimiz içtikten sonra evi yakında ara sokakta alt katta olan eve girdik pınar burasımı deyince evet dedik ben gideyim ozaman sizde 2 saat ne yapacaksa nız yapın sonra da gideriz diyerek evden ayrıldı .daha pınar çıkar çıkmaz Meryem boynuma atlayarak dudaklarıma yapıştı aşkım benim kocamsın artık bundan sonra diyerek dudaklarımı bırakmıyordu anlaşılan 10 gün önceki yediği yarağın tadına doyamamıştı ki azgınlığı üstündeydi bize 2 saat bile yetmeyecek gibi görünüyordu.hemen ellerinle beni acele acele soymaya başladı bende onu soyuyordum dudaklarımızda birbirimizden ayrılmıyordu, dur vahşi cazibem dur, yavaş parçalayacaksın beni desem de beni dinlemiyordu önüme diz çökerek külot umuda çıkarınca sikimle baş başaydı onu yavaşça eline alarak önce bir öpücük kondurdu.ve elinle 31 çektirmeye başladı sikime gözleriyle de beni izliyordu ki her şeyi kendisi yaptığı için benim bir şey yapmama gerek kalmıyordu. dersine çalışan çocuk gibi o yaşadığımız gecede ki her şeyi tekrarlıyordu.ikimizde soyunmuştuk kanepeye oturduk dudaklarıma saldırdığın da dur kız pınarı sordum, neyin nesi sen bana kafe de saldırdıkça bizi izliyor yerinde duramıyordu,.ne olacak ya oda benim gibi kuduruğun teki zaten kocası 4 aydır askerde azmış kız caz ,ona o akşam olanları da anlatınca iyice kudurdu benim gibi şimdiye kadar bir yere de gidemiyor senide merak ediyordu bizi de böyle görünce ne yapsın kudurdu işte deyin desene oda senin gibi yarak hastası olmuş diyerek gülümsedim hemen ne o onuda mı sikeceksin yoksa demez mi ee valla vericem derse olmaz da demem hani, sende bir şey demezsen deyince kızarak bırak şimdi pınarı başka zaman diyerek öpüşmeye başladık ellerimle de fındık gibigöğüslerini
Okşamaya başladım.başımı göğüslerinin arasına soktup göğüs uçlarını emiyor yalıyor ısırık atıyordum ısırdıkça bağırıyordu.elimin birini de bacaklarına atınca bacaklarını açtı bal kutusunu okşamaya başladım ohhh sesleri başladı iniltileri yavaş yavaş yükseliyordu.daha sonra bacaklarını arasına girerek bal kutusunun yalamaya emmeye dilimi sokmaya başladım. amını emdikçe başımı bastırarak daha derinlerine girmemi iyice emip yalamam için yalvarmaya başlamıştı derken kanepenin üzerine iyice yatırdım ben bal kutusunu oda benim sikimi emiyor yalıyor somuruyordu bu arada bal kutusunu yalarken de parmaklarımla da götünü yavaş yavaş yokluyordum bu sefer burada onu götünden sikmeye niyetim vardı orta parmağımı bir amına sokuyor daha sonrada göt deliğine getirerek parmağımı sokmaya çalışıyordum zorda olsa küçük parmagımı sokmuştum ama sıkıyordu deliğini zorlanıyordu anlaşılan orasına sik girmediği belliydi ama ne olursa olsun sikicem bu sefer aklıma koymuştum. daha sonra kanepeye yatırarak bacaklarını iyice açarak omuzlarına kadar dayadım yavaşça sikimi amına dayayınca gözlerini kapattı beni bekliyordu hazırdı artık oda,yavaşça sikimi sokmaya başlayınca ahh sesi geldi ohh canım sok sok hepsini istiyorum diye mırıldanıyordu sikimi yarıya kadar sokup çıkarmaya başladım sok sok hepsini istiyorum diyordu hızlanarak sikimin hepsini birden hızlı soktum tekrar ahhh sesiyle inlemeye başladı ohlar ahlar ve inleme sesleri yükselmeye başladı.daha da hızımı artırdım sikim bir piston gibi girip çıkıyordu.birlikte ritim tutturmuştuk. Daha sonra onu ters çevirerek köpek sikişi gibi arkadan sikmeye başladım onu sikerken de orta parmağımı akan bal sıvıyla götüne sokmaya çalışıyordum parmağımla sikimi ritimli sokup çıkarmaya başladım ama göt geliğini hala sıkıyor zor sokuyordum parmağımı ellerimle götünü iyice açarak daha derinlere girmesini sağlıyordum sikimin bu arada bal kutusu iyice sulanınca boşaldığını anladım kanepenin yanındaki masanın çekmecesinden bir krem alarak götünü kremle meye başladım dönüp bana bakmaya başladı hiç uğraşma oraya sokamazsın kocamda sokamadı sen merak etme bak bu yarak oraya nasıl giriyor sen gör iyice kremle dikten sonra sikimi dayayınca hemen çekti kendini bana yalvarmaya başladı ne olur yapma girmiyor çok dar orası diyerek gözlerimin içine bakıyor kendisini çekiyordu kalçalarını sıkıca kavrayarak yok kaçma bak ben nasıl soka cam o kocan sarhoş kafayla seni bile adam gibi sikemiyor sikseydi sen yanımda olmazdın yok alla olamaz diyorsam bende seni sikmem kalk o zaman deyince kızdığımı anlayınca yalvaran özlerle bana bakıyor ama altındanda kaçmıyordu yüzünü döndürdüm sikimi ağzına verdim yalatmaya başladım başını okşayarak bak güzelim söz acıtmadan yavaş yavaş sikecem bu sikteoraya girer sende merak etme nasıl amını yarak delisi yaptıysam orasını da zamanla yarak delisi yapa cam diyerek sikimi yalatıyorum diyerek tekrar arkasını zor da olsa döndürdüm tekrar sikimi amına hızlı hızlı sokmaya başladım parmağımla da götünü alıştırmaya çalıştırıyordum taş gibi olan sikimi amından çıkararak göt deliğine dayadım, hala sıkıyordu kendisini arada sırada da teselli etmeye çalışıyordum sikimi götdeliğine dayadıktan sonra kalçalarını iyice ayırarak sikimi bastırmaya başladım ama dediği gibi göt deliği sıkıydı daha hiç sik girmediği belliydi tekrar sikimi tutarak kafasını sokmayı başardım ama çığlığıda bastı MERYEM durdum bekledim tekrar yüklendim bu sefer sikimi yarıya kadar yavaş yavaş sokmaya başladım ama yalvarıyordu çıkar sokma acıyor çok diye bağırıyordu ama dinleyen kim yavaş yavaş ta olsa sikimi yarıya kadar sokup çıkarmaya göt deliğini alıştırmaya başladım ama bakışlarından ve göz yaşlarından acıdığı belli oluyordu ahh ah sesleri de bağırıyordu çık ya dağıttın götümü amım sana yetmiyor mu hayvan herif dağıttın götümü diye bağırırken o bağırmasına kızarak kalan yarısını da kökledim göt deliğine bu seferki çığlık acayipti ve üst katta oturan varsa muhakkak duymuştur elimle ağzını kapatarak sikimi sokup çıkarmaya devam ettim bir müddet sonra seni kesildi çıt çıkmıyordu yavaş yavaş sikimi çıkarıp sokuyordum derken sanırsam alışmaya başladı ohhh sesleri ve inlemeleri başlamıştı
inlemelerini duydukça daha da hızlanmaya başladım artık acısı geçmiş alışmıştı ki zevk sesleriyle inlemeleri başladı birden durdum orasıda artık alışmıştı ki bir amına bir göt deliğine sokup çıkarıyordum dar deliğe sikim girdikçe zevkten bende kuduruyordum bende artık gelmek üzereydim ki kulağına boşalacağımı söyleyerek hızlı hızlı sikerek boşalmaya başladım oda benimle beraber 2.çiye boşalıyordu. İkimiz de iyice rahatlamıştık bu arada da yaklaşık bir saat olmuştu vakit çabuk geçiyordu sanki kanepe dar da olsa yan yana yatarak birbirimizi seyrediyor o boş durmuyor beni okşuyordu ne o kız azgınlığın geçmediği daha diyerek gülüşmeye başladık ne olacak daha yeni 18 ime girdim benim gibi gencecik kıza ne yeter ki seninle burada sabaha kadar kalabilsem sikişirim de anca o zaman deyince seni azgın seni sanki benden önce yarak nedir biliyor muydun deyince bana nispet olsun diye, sen olmasan da başka zaman birinden yiye cem bende böyle sarhoş koca olursa, ama iyi ki seni tanıdım yarak yemenin ne olduğunu tadını anladım valla diyerek gülmeye başladı elinle de tekrar sikimi okşamaya başladı. bu arada bende dudaklarına öpücükler konduruyor göğüsler
ni okşuyordum valla senin gibi bir genç kızla sabaha kadar sikişsem doyamam yaa diyerek ona iltifat ediyordum onun da hoşuna gidiyordu bu sözler gülümsüyordu Onu kucaklayarak yatağa götürdüm dudaklarından başladım öpmeye oda gözlerin kapalı beni öpmeye çalışıyordu. Bir elimle göğüslerini bir elimle de bacaklarını aralayarak amini okşamaya başladım. Her tarafını öpüp okşayarak tekrar bacaklarının arasına girdim amını yalıyor ısırıklar atıyor ve onu kudurtuyordum oda kıvranıyor durduğu yerde duramıyordu. Ohları iniltileri de yükseliyordu. Saçlarımı okşayarak aslanım koçum erkeğim benim iyi sen varsın artık kocam sensin diyor beni daha da azdırıyordu ulan küçük yosma sen neymişsin de benim haberim yokmuşsun diyerek bende karşılık veriyor bir yandan da parmaklarımı da amına sokup çıkarıyordum oda altımda ceylan gibi kıvranıyordu. Daha sonra bacaklarını açarak hadi kocacığım gel yerine yerleş seni istiyorum diyor ve beni üzerine çekerek sikimi eline alıyor ve amına dayıyor sok hepsini istiyorum uçur beni diyor ve inlemeleri daha da yükseliyordu.
Sikimi amının dudaklarının etrafında gezdirerek onu daha da kudurtuyordum derken sikimi yavaşça sokmaya başlayınca ah sesiyle beraber ohh canım benim sok hepsini diyerek inliyordu.beni de mest ediyordu ritmimi iyice hızlandırmaya başladım oda bana eşlik etmeye çalışıyor ve bana sikimi daha derinlerine sokmam için bacaklarını omuzlarına kadar çekerek beni izliyordu.bende daha da yükleniyor neredeyse taşaklarımı da sokacaktım köklüyordum ne varsa hızlandıkça hızlanıyordum arada sırada orta parmağımla da götüne sokmaya çalışıyordum eskisi gibi kendisini sıkmıyor du rahatlıkla sokup çıkartıyordum. Sikimi çıkararak tekrar sikimi götüne dayanarak yavaş yavaş sokmaya başlayınca gözlerini kapatıp
İnliyor ofları yükseliyordu eskisi gibi olmasa da zorlandığı belli oluyordu sikimi hiç geri çekmeden köküne kadar soktuktan sonra durdum. Sikimi yavaşça çekerek hızlı girince çığlığı basıyordu derken alışmıştı ki artık bağırmalarının yerini ohları iniltileri yükselmeye başladı sok aslanım dağıttın götümü de sok diyordu dişlerini sıkarak iyice alışınca bir amına bir götüne sokuyordum iyice hızlandıkça bende artık dayanamaz hale geldim kulağına geliyorum amına boşalacağım deyince boşal hepsini amıma boşalt deyince ama hakkını ver senden ÇOCUK istiyorum ama tamamı dedim oda hakkını ver senden çocuk yaparım deyince sikimde ne varsa amına boşaltmaya başladım oda da yükleniyor hiçbirini dışarıya çımasını itiyordu. Hızlı hızlı sokup çıkarıyor daha da derinlere kadar girmeye menilerimi daha da derinlere gitmesini sağlıyordum. Oda benimle beraber boşalıyordu ve rahatlamıştık ikimizde dudaklarıma yapışarak doğuracaksam bir çocuk daha inan senin çocuğun olacak aslan kocacığım diyerek dudaklarıma yapışıyor hakkını verdiğimin karşılığını verir gibiyde bende sarılarak onu okşuyor öpüyordum ah be güzelim senin gibi körpeye tazeye doyum olurmu ya ama gücüm yettiğince sen geldikçe seni bu sike doyuracağım sen merak etme o sarhoş kocana bırakmayacağım bu körpe amı deyince oda bana o sarhoş kafayla artık zor siker bu amı diyerek bana daha çok sarılıyor yeter ki sen bırakma beni diyordu.
Birer sigara içip dinlendikten sonra hadi banyo ya diyerek beraber girdik birbirimizi duşun altında yıkadık sabunladık artık çkacağımız sıra da hınzır rahat durmuyor beni duşun altında öpüp okşuyor elini sikine atarak tekrar sikimi taş gibi yaparak eline alıp 31 çekmeye başladı anlaşılan bir posta da banyoda istiyor doymak nedir bilmiyor ki körpe hadi diyerek arkasını dönüp sikimi elinden de bırakmıyordu.onu banyoda iyice domaltarak arkasından sikimi tekrar sokmaya başladım ama işi çabuk bitirmek zorundaydım ki 2saati geçmişti hızlı hızlı sikerek çabuk boşalmak istiyordum yoksa şüphelenirlerdi daha ilk başta da hızlı hızlı sikiyor arada sırada arkadan da göğüslerini okşuyordum, sırtına öpücükler konduruyordum .hızlı bir şekilde banyoda da amına boşalmaya başladım artık anladım eğer çocuk olacaksa da benden olacak emin olmaya başladım .oda rahattı.hiç çekinmiyordu daha sonra duşumuzu tekrar aldık ve banyodan çıktın oda da birbirimizi havluyla kuruluyorduk bu arada da daha banyodayken cep telefonu çalmaya pınar arama ya başlamıştı.derken tekrar çaldı açtım telefonu açın kapıyı geldim deyince ben hızlı hızlı giyinmeye başladım ama meryemin hiç acelesi yokmuş gibi iç çamaşırlarınla kapıyı açarak pınarı içeri aldı.oda içeri girerken bize şaşkın gözlerle bakıyordu.Pınar Meryem e hadi kız hala giyinmemişsin sen ne doymaz birisin yaa diyerek sitem ediyor ama gözlerini de benden ayırmayarak sitemkar bir şekilde bulmuşsun kendine umurunda bile değil dünya valla ya biz ne yapalım bizimkiaskerde ama biz senin gibi birini bile bulamıyoruz ama ya olmazki diyerek birlikte gülüşüyorlar gözlerini benden ayırmıyorlar
dı şiştt kızlar ayıp oluyor ama zaten birinize zor yetiyorum sakın ikiniz birlikte gelmeyin haa diyerek şaka yapıyordum ama gelde bana sor pınar istese hemen bir posta da ona atmaya can atıyordum Meryem de giyinince hadi gidelim artık diyerek ayağa kalktılar ben pınarı mutfağa çekerek kız buda iyice kaşınıyor galiba ne bakıyorum resmen bana iş atıyor hayırdır deyince
Meryem bende farkındayım bidaha kine sana onu da sana getireyim mi diyerek şakayla bana bakıp gülüyordu. Bende ona bakarak şaka yapmıyortsun değimli kız Meryem deyince olur getir dersem kıskanmazmısın deyince oda ban söz ver beni hiç bırakmayacağını ne olcak onu sana da getiririm onuda sevindirirsin olmazmı diyerek gülüşüyorduk olur seni herini hiç kimse dolduramaz söz sana erkek sözüdeyince dudaklarıma öpücük kondurarak tamam daha sonra gelirken sana haber veririz diyerek hep beraber çıktık onları yolcu ettim kafeye giderek
Bir yorgunluk kahvesi içtim ama bayağı yorulmuştum valla .
Eeee böyle 18 lik bir körpenin hakkından gelmek kolay mıydı yani diyerek kendi kendime keyifleniyordum.
Daha sonraları telefonla görüşerek buluşuyor en güzel saatlerimizi deliler gibi sevişiyor ve doyasıya sikişiyorduk buluşmalarımız neredeyse hafta da bire kadar iniyor sık sık buluşmaya başlamıştık.
Ha unutmadan pınarla Meryem birlikte geldiği gün bana söz verdiği gibi ikisinide birlikte deliler gibi sikişimi de daha sonra anlatırım sizlere,
Şimdilik bu kadar görüşmek üzere tekrar …

Bir Cevap Yazın

