Arkadaşımın oğlu aşkım oldu

Benim adım Sibel. 32 Yaşındayım. Evliyim. 171boyunda 43kiloyum. İnsanların dikkatini çeken göğüslerim, geniş bir popom ve ince bir belim var. Siyah düz saçlı, kahverengi gözlüyüm.

Kocamın adı
Fırat.Kocamla aramızdaki ilişki pek iyi değil çoğu zaman tartışır ve kavga eder durumdayız. 2mizinde maddi anlamda sıkında olmadığımız için hiç bir zaman beni ezemiyor. Ve benim gibi bir kadında bulamayacağını söylüyor ve bu doğru.

Karşı dairede arkadaşım Elif oturuyor. 40küsür yaşında bir kadın ve 17 yaşında bir oğlu var adıda Mert. Mert gerçekten çok yakışlı bir çocuk. Kumral mavi gözlü..
Merti ben kendi oğlum gibi severim ve o da beni çok sever. Hep bana gelir derdini anlatır, sohbet ederiz. Ayrıca sigara kullanıyor ve Ailesi bunu desteklemediği için benim evimde birlikte içiyoruz bazen.

Ben evde genelde kısa kollu bi t-şört veya bluz giyerim yani göğüslerim biraz ortadadır. altıma da kısa veya uzun şort giyerim. Merti çok gez benim göğüslerime ve ya bacaklarıma bakarken yakaladım veya hissettim. Bu bir süre sonra hoşuma gitmeye başladı. Bilerek bazen eğilirim önünde bana bakması için.

Bir gün evde temizlik yapıyodum. Kırmızı bir eşortman ve beyaz dar bir t-şört vardı üstümde. Salonda yerleri siliyodum ve kapı çaldı.Gidip kapıyı açtım…Mert gelmişti. Salona geçti ve TV açıktı koltuğa oturdu. Bir yandan yerleri siliyordum bir yandan da Mertle sohbet ediyordum. Yerleri eğilerek sildiğim için popom ortadaydı. Sanki eşortmanım patlıyacak gibi oluyordu. Bana bakması için yapıyordum bunu, bu hoşuma gidiyordu. Daha sonra onun oturduğu koltuğun alıtını temizlemeye başladım ve göğüslerime baktığınıda biliyordum. Oda sigara içiyordu.

Salonu temizledikten sonra Merte duş alıcağımı söyledim ve duşa girdim. Bu yaptıklarım yine çok zevk vermişti bana. Duştan çıktım ve üstümü değiştirmek için odama gittim. Mertin daha da üstüne gitmek istiyordum. Siyah tangamı giydim sonra siyah dantelli sütyenimi..Aynada kendime baktım ve gerçektende hoş bir kadın olduğumu daha da hissettim. Üstüme Gri bluzumu altıma da dar gri kısa şortumu giydim ve salona Mertin yanına gittim.

Bir Cevap Yazın

